• Regisztráció
  • Ügyfélszolgálat
  • Hírlevél

Reklamáció

Reklamáció esetén, a következő módon járjon el. Az itt feltüntetett linkről tudja letölteni a reklamációs űrlapot, valamint a szállítólevelet. Miután letöltötte és kinyomtatta ezen dokumentumokat, kérjük gondosan töltse ki őket. A reklamációs űrlapot miután kitöltötte, helyezze a termék mellé a csomagba. A szállítólevelet, miután ráírta az ügyfélszámát és a bizonylat számát, ragassza rá a csomagra. Ez rendkívül fontos, mivel az átvevőhelyen kizárólag ezen azonosítók alapján tudják beazonosítani és átvenni a csomagot. Nem megalapozott reklamáció esetén, a termék diagnosztika költségét kiszámlázzuk, melynek összege 4500 Ft!

Download:

- Reklmációs űrlap klarstein.hu

A csomagot a következő címre küldje:

electronic-star c/o
Innovatív Raktárlogisztika Kft
Győr, 9012 Zsigmond Király u . 21


Kérdések esetén, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 01 848 04 91 - es telefonszámon, vagy emailben: info@klarstein.com