Várja a küldeményt? Lépjen kapcsolatba velünk!
Előre is elnézést kérünk a küldemény késéséért és szívesen válaszolunk a megrendelésével kapcsolatos kérdésekre.
Abban az esetben, ha banki átutalással fizet előfodulhat, hogy a banki ügyletek feldolgozása miatt a kézbesítés 1-2 napot késni fog.
Ha olyan árut rendelt, amely nincs raktáron, szintén késhet a kézbesítés.
Mi az eljárás abban az esetben, ha késik az áru kézbesítése?
1.
Első lépésként kérjük, ellenőrizze a küldemény állapotát abban az üzenetben, amelyet a megrendelés visszaigazolása után küldtünk Önnek.
Ebben az üzenetben mindig megtalálja a küldeménnyel kapcsolatos aktuális információkat. Elég megadni a megrendelés számát, amelyet a visszaigazoló e-maileben kapott és rákattintani a „Keresés“" kapcsolóra.
2.
További kérdések esetén lépjen velünk kapcsolatba.
Minden felmerülő kérdésére azonnal válaszol virtuális asszisztensünk, Klára.