Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?
Szeretne leiratkozni hírlevelünkről? Szerintünk ez nagy kár! Tehetünk még valamit önért? Ha nem, a hírlevélről való leiratkozás legegyszerűbb és leggyorsabb módja a hírlevél végén található linkre kattintva történik.
Hol találok információt a SIRET számról és a cégbejegyzésről?
Az Ön megértése érdekében: A SIRET szám a cégbejegyzésben megadott szám.
Itt vannak az információink:
Itt vannak az információink:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Cégjegyzék: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Cégbíróság: Berlin: Charlottenburg kerületi bíróság, CIF: DE 814529349, WEEE-szám: DE 46906833
Ügyvezető igazgató: Eben Sermon, Dr. Nedim Cen
Hogyan tudom megváltoztatni a számlaadataimat?
Ha bármilyen kérdése van a márkaboltjaink fiókjával kapcsolatban, vagy szeretné megváltoztatni az abban szereplő adatokat, egyszerűen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Csapatunk gyorsan és egyszerűen tud segíteni Önnek.
Hogyan tudom törölni az ügyféladataimat?
Biztos, hogy deaktiválni vagy akár törölni szeretné az ügyféladatait? Egyszerűen lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Kaphatok összeszerelési vagy javítási szolgáltatásokat a termékekhez?
Jelenleg nem tudunk helyszíni összeszerelési vagy javítási szolgáltatásokat nyújtani - de dolgozunk rajta. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Lehetséges az ajándékcsomagolás?
Nem, még nem kínálunk ajándékcsomagolást. Tételeinket barna, erős dobozban szállítjuk.
Megadható-e az EORI-kód az EU-n kívüli megrendelésemhez?
Jelenleg csak Európán belül értékesítjük termékeinket. Mivel nem exportáljuk termékeinket Európán kívülre, nem küldhetünk EORI-kódot, de ügyfélszolgálatunk szívesen válaszol bármilyen kérdésére vagy észrevételére.
Hogyan rendelhetek?
A megrendeléseket weboldalunkon vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül adhatja le.
Foglalhatok termékeket?
Jelenleg nem áll módunkban termékfoglalás, de dolgozunk rajta.
Mit tegyek, ha a rendelésemet törölték, és a visszatérítést minden értesítés nélkül adták ki?
Ha megrendelését törölték, annak oka lehet, hogy a megrendelés leadásakor nem állt rendelkezésre szállítási szolgáltató, vagy a termék már nem volt raktáron. Sajnáljuk! Célunk a szállítási késedelmek elkerülése és az Ön tervezési biztonságának növelése. Ezért a vásárlási összeg visszatérítése már úton van Önhöz.
Digitális elemeket tartalmazó termékek sebezhetőségeinek bejelentése
A brit PSTI-törvénnyel és a (várható) uniós Kiberreziliencia Rendelettel (CRA) összhangban világos eljárást biztosítunk a termékeinkben és szolgáltatásainkban észlelt sebezhetőségek bejelentésére.
Ezek az előírások biztosítják, hogy minden intelligens és hálózatba kapcsolt termék megfeleljen az alapvető biztonsági szabványoknak:
- Nincsenek alapértelmezett, könnyen kitalálható vagy újrahasznosított jelszavak,
- Egyértelmű kapcsolattartási pont a sebezhetőségek jelentésére,
- Átláthatóság a biztonsági frissítések támogatási időtartamáról,
- Időben történő kezelés és közzététel.
Ha úgy gondolja, hogy biztonsági sebezhetőséget talált valamelyik termékünkben vagy szolgáltatásunkban, kérjük, jelentse azt közvetlenül, hogy megfelelően kivizsgálhassuk és megoldhassuk. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
- Lépjen kapcsolatba velünk: [email protected]
- Kérjük, adja meg:
- A feltételezett sebezhetőség részletes leírását,
- Az érintett terméket és verziót,
- A probléma reprodukálásához szükséges lépéseket (ha ismertek),
- Minden releváns mellékletet, például képernyőképeket vagy naplófájlokat.
- Ne hozza nyilvánosságra a sebezhetőséget, amíg nem tudtuk azt ellenőrizni és orvosolni.
- Ne használjon fel, módosítson vagy töröljön olyan adatokat, amelyek nem az öné.
- Tartsa tiszteletben az adatvédelmi szabályokat és törvényeket.
- 7 munkanapon belül visszajelzést adunk;
- Rendszeres frissítéseket biztosítunk az értékelésről és a megoldási ütemtervről;
- Tájékoztatást adunk az értékelés eredményéről;
- És ha alkalmazható, értesítjük, amikor a probléma megoldódott.